24 Aralık 2015 Perşembe

"elifsuggested" nedir

 




Herkese Merhaba, artık benim bloğum da sizlerin beğenisine sunuldu. Uzun zamandır aklımdaydı ve sonunda bilgisayarın başına geçip ilk yazımı yazıyorum. Öncelikle belirtmeliyim ki bu blog yaşamlarımızın tüm yoruculuğuna ve durağanlığına küçük esler vermek amacıyla açılmıştır. Benim anımı güzelleştiren ne varsa siz de bunları bu blogta bulabileceksiniz. Bu yeni bir müzik de olabilir yeni açılan bir kafe  ya da yeni keşfettiğim bir blog da olabilir. Kısacası benim için öne çıkan ne varsa bunu sizlere de öneriyor olacağım. Eğer tüm bunlara bir isim vermek gerekirse "elifsuggested" olarak adlandırabilirsiniz :)

Şimdilik herkese mutlu bir gün diliyorum, ilk postta görüşmek üzere hoşçakalın :)
                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder